Data e postimit: 2014-08-20 14:41:53
Lexime: 2341
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Mos u bë bujar me mall të huaj !

Vepra te ngjashme
Autori: jonida sefa · Lloji: Poezi personale · Tema: emigrimi
Bere plan per largim, Qe te shkosh ne emigrim, Te lesh familjen duke prit, Te vajtoj nena dit per dite. Te kalosh male edhe fusha, Te shkosh ne tok te huaj, te lesh nenen dhe baban, Te lesh matren dhe vellan. Teleshatdheun gjuhen tende, te la...
Autori: alesja · Lloji: Poezi personale · Tema: “Per ty mikja ime”
Imazhe poetike “Per ty mikja ime” Per ty mikja ime, qe gjithcka kam ndare. Po shkruaj keto rreshta Se mall ndjej per ty. U bene kaq kohe pa u pare. U bene kaq kohe qe se bashku nuk bejme me marrezira e cmendurira si dikur. Ndjej mall per ty,...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Vendi i huaj Në vendin e huaj Nuk mund të rroj Kur s'kam asnjë kujtim Jam i etur për vendlindjen Në këtë botë të tretur Jam larg si një yll Mbi pyll në prill Që s'flen Që pret të kthehet në vendi...
Autori: Yllka Kastrati · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Mesuesi
Mall I Pashuar Lotet mbi banke lotet e arte, ate dite mu derdhen sikur nje ujevare. Malli per mesues eshte mall i pashuar sa shume mesues ke per te me munguar Zeri yt jehon gjithkah, fyryra yte me pataqitet dit e nate.
Autori: dea · Lloji: Poezi kolone · Tema: mesuesja
ishte mengjes shtatori ne klas te par une hyra kur pash fyyren tende embel te qeshte fytyra ti me mesove shkronjen e pare emrin nene me mesove te shkruaj ty te dhurova buqeten e pare asnhehere ste pash si te huaj kujtoj me mall oret e mes...
Autori: erona bajrami · Lloji: Poezi personale · Tema: per mesuesin
o mesuesi im i dashur me sa mall qe te kujtoj un ne zemer te kam pasur miresin kurr sta harroj . mendjen time ti e ndrite me gezim e dituri ti si vajzen tande me rrite ti me bane te jem njeri . Disaher me ke qortue kur mesimet si meso...
Autori: klarida · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
ca pika shiu ran mbi qelq dhe un per ty sec ndjeva mall jeteojme te dy ne nje qytet dhe rralle shihemi sa rrall dhe mu duk pak e cuditshme si erdh kjo vjesht ky mengjesqiejt e ngrysur p fjeturit vva lejlek dhe shirat pa ylber ne mes dhe thenia e vjeter e ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Shokut Më përkrahe Në kohë të vështira O shok i mirë e bujar Kurrë në jetë nuk të harroj Rrugën e drejtë ma tregove Ty gjithmonë do të nderoj
Autori: someone · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Ku duket balta me e embel se mjalta?! Ne Shqiperi ne vend te tij. Keto vargje te Cajupit i kujtoj sa here jam larg.I kujtoj me mall hapat e pare sa here jam ngritur dhe rrezuar ne dheun e tokes sime.Atdheun nuk e duam se eshte i vogel apo i madh e duam ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Atdheut Kur largohesh prej tij Dashuria për të vjen e shtohet Malli për të arrin majat Eshtë si të digjesh në fund të ferrit i gjallë Kur askush klithmën s'ta dëgjon Në atdheun tonë jemi të etur Kurse në...
Autori: Kush Kushi · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Kush eshte...?
Kam njerz rreth meje Qe qeshin rraaaall Jo se Jan t'merzitshem thjesht qeshin rrall, Kom njerz rreth meje Qe I Kam per mall, Jo se tjert si du Por kto I Kam per mall,
Autori: Erdis Preja · Lloji: Poezi lirike · Tema: Kjo poezi tregon qe shqiptaret luftojne der ne fund e cdo gje e fitojne me besen e tyre te shenjte e me dhersen e ballit!
Jam i zotit dhe i beses, gjak shqiptar qe se humb shpresen, plot krenar e bujar , e themi me gjithe shpirt, qe jemi shqiptar. Pakez buke e pakez uje, e ne nuk tutemi nga keta hajdute, ne luftojme der ne vdekje, qe keto troje t’i kemi mbi veten...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Sali Cekajt Përkulem përpara teje O heroi i pavarsisë Trim bujar dhe besnik ...
Autori: Maria Marku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Jeta ne mergim
MERGIMTARI,,,,,, PREJ VENDLINJES U LARGOVA, MORE UDHET E GJATA! KURRE NUK U GEZOVE, AS NGA DITA AS NGA NATA! SI SKLLAV TY TE TRAJTUAN, KUDO QE TI JETOVE! CDO TE DREJTE TA MOHUAN, POR PRAPE TI REZISTOVE! EMIGRANT EMRIN E PATE, NE TOK TE HUA...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com